24 januari 2006

Foto studio

Vanavond hadden we de dans studio omgebouwd tot mini-foto-studio. Helaas kon niet iedereen aanwezig zijn, maar deze foto-shoot gaan we later zeker nog een keer herhalen. Wat een leuke avond: kijk maar naar het resultaat!








1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een mooie foto's. Wanneer is de voorstelling gepland?